Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Перелік страховиків, на яких скаржилися найбільше за пів року

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями щодо діяльності фінансових і страхових компаній України за 1 півріччя 2017 року.

Всього звернулося до Регулятора 2529 громадян із 3081 індивідуальним і колективним зверненням з різних регіонів України (+351 звернення).

За сприяння Нацкомфінпослуг страхувальникам було доплачено за звітний період 51,8 млн. грн. страхових відшкодувань.

За січень-червень 2017 року надійшло 2673 звернення від фізичних та юридичних осіб з питань страхової діяльності, в тому числі 2237 скарг по суті.

Питання, з якими зверталися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 77% від загальної кількості звернень.

На що найчастіше скаржилися страхувальники?

- Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування
- Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування
- Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті
- Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу.

 

На яких страховиків скаржилися найбільше?

Лідерами за скаргами, що надійшли, стали

«Європейський Страховий Союз» - 413 скарг

«Домінанта» - 233

«Провідна» - 116

«Київський страховий дім» - 97

«Юнівес» - 90

«УПСК» - 83



Обсяг виплат страховиками страхових відшкодувань за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 34,98 млн. грн.

Нагадаємо,  Нацкомфінпослуг підтвердили відсутність скарг від клієнтів на діяльність СК "РІДНА"

За матеріалами: Форіншурер