Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

НБУ з'ясував, що дратує клієнтів при отриманні фінансових послуг

Згідно з результатами опитування, яке провів Національний Банк України у Twitter, основною проблемою в діяльності фінансових установ респонденти назвали односторонню зміну умов у договорах на надання фінансових послуг.

Як з'ясувалося, 49% опитаних вважають таку практику неприпустимою, ще 23% учасників опитування висловили невдоволення нав'язливим характером фінансових послуг.

Відсутністю прозорості в призначенні процентних ставок і незахищеністю персональних даних стурбовані 16% і 12% респондентів відповідно.

Коментуючи результати опитування, НБУ підкреслив актуальність прийняття Законопроекту №2456-д «Про вдосконалення захисту прав споживачів фінансових послуг», який «дозволить вирішити ці, а також інші проблеми, на які активно скаржаться громадяни: оманливі процентні ставки по кредитах, незахищені персональні дані і нав'язливий характер послуг».