Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Кількість скарг на страховиків помітно скоротилася

Нацкомфінпослуг продовжує знайомити з даними про роботу зі зверненнями громадян та юридичних осіб щодо дій страхових компаній.

Згідно з інформаційним повідомленням регулятора, за період з 1 серпня 2018 року по 31 січня 2019 року було отримано 2124 звернення, з них 1881 звернення було визнано скаргами по суті.

За результатами звернень Нацкомфінпослуг склала 72 акта, на підставі яких було виплачено 61,99 млн грн, сума доплати - 32,2 млн грн.

Найбільша кількість звернень стосувалася діяльності СК «Галицька» (207 звернень, в т.ч. 174 скарг по суті), СК «Оранта» (124 звернення / 82 скарги по суті), СК «Омега» (135 звернень / 113 скарг по суті ), СК «Провідна» (91 звернення / 74 скарги по суті) і Київський страховий дім (66 звернень / 61 скарга). Щодо цих страховиків було складено 22 акта, сума доплати становила 14,36 млн грн.

Згідно Нацкомфінпослуг, кількість звернень в звітному періоді скоротилася на 423 у порівнянні з попереднім аналогічним періодом.