Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Водіям на замітку: головні небезпеки їзди влітку на зимових шинах

Хоча за вікном температура висока, але на парковці і в транспортному потоці ледь не кожен п’ятий автомобіль зустрічається на зимових шинах! Чи це безпечно - пояснюють фахівці.

Логічно, що зимові шини не розраховані на їзду при високих плюсових температурах. Навіть якщо шина трохи зношена і вже навряд чи буде придатна на наступний зимовий сезон і якщо її не шкода, все ж пам’ятайте про те, що є ряд ризиків, пише Автотема.

Логічно, що зимові шини не розраховані на їзду при високих плюсових температурах. Навіть якщо шина трохи зношена і вже навряд чи буде придатна на наступний зимовий сезон і якщо її не шкода, все ж пам’ятайте про те, що є ряд ризиків.

Ось три основні загрози їзди в спеку на зимових шинах:

1. Погіршення керованості

Автомобіль на зимових шинах гірше реагує на повороти керма, особливо в екстремальних ситуаціях. Обумовлено це особливостями малюнка протектора і використовуваної гумової сумішшї, які надають протектору значну деформованість, а значить додають уповільнення реакції при поворотах керма. Виходячи з цього, на зимовій гумі не слід використовувати «літній» стиль їзди і необхідно дотримуватися менш швидкісного стилю водіння, особливо на трасах.

2. Збільшення гальмівного шляху

Але найбільш небезпечним є те, що м’яка зимова шина не забезпечує влітку настільки короткого гальмівного шляху, як літня. Тому, заощадивши на «перевзування» авто, принаймні, не зловживайте швидкою їздою і тримайте запас дистанції до авто, що рухається попереду.

3. Ризик аквапланування

Зношені зимові шини, які залишають «дотирати» на літо, часто мають малу (до 4 мм) залишкову глибину протектора. Через це покришка стає небезпечною при їзді в дощ або при проїзді калюж. Адже мала глибина протектора не забезпечує боротьбу з акваплануванням. У таких умовах колесо фактично спливає над водою, і машина втрачає управління.