Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Страховики розповіли, які біди найчастіше трапляються з квартирами українців

Майже 90% страхових випадків у квартирах пов'язані з пошкодженням житла водою.

Фахівці страхових компаній відзначають, що найчастіше жителі багатоквартирних будинків отримують збитки від затоплення.

Менше квартир страждає від пожеж, крадіжок і вибухів.

"Звичайно, збитки від вибуху або пожежі можуть бути катастрофічними, але їх не так багато", - відзначає фахівець департаменту врегулювання збитків однієї з українських страхових компаній Олександр Мартиненко.


За його словами, абсолютна більшість випадків - це затоплення в результаті розгерметизації водопровідних систем і систем опалення.

"Бувають також інциденти затоплення внаслідок засмічення каналізаційних систем і недбалого ставлення до сантехнічного обладнання", - розповідають експерти.

Фахівець відзначає, що розгерметизація сантехнічного обладнання також відбувається через порушення у з'єднанні комунікацій, виходу з ладу лічильників, розриву з'єднувальних елементів сантехнічного обладнання та в результаті гідроударів бойлерів.

Як відзначають експерти, страхування нерухомості фізичних осіб залишається одним з найбільш недооцінених видів. Відзначається, що коштують поліси на житло приблизно як "автоцивілка", але захищають на значно більші суми і саму нерухомість, і рухоме майно.

Страховики кажуть, що під час врегулювання збитків найскладнішим досі залишається процедура отримання документації. Йдеться про акти щодо аварій від компетентних служб, які відповідають за контроль і експлуатацію комунікаційних мереж, а також швидке та якісне встановленні її причин. Оскільки 99% житлового фонду - це приватна власність, то експерти, які проводять оцінку збитку, не можуть отримати доступ до житла без згоди власника.