Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Спалені в Києві авто в основному не були застраховані

Незважаючи на масові підпали автомобілів у Києві, в страхові компанії надійшло лише кілька заяв від потерпілих.

За всіма випадками страховики обіцяють виплатити відшкодування: ризик підпалу входить в стандартне страхове покриття КАСКО, пише "Комерсант-Україна".

"Ми заплатимо 380 тис. грн за два спалених автомобіля. Це однозначно страхові випадки", - сказав голова правління однієї зі страхових компаній (СК) Роман Маленко.

"Якщо причиною пожежі є протиправні дії третіх осіб, то такий збиток завжди покривається типовим договором страхування КАСКО. Компенсації не підлягають ті збитки, які сталися з причин порушень техніки безпеки при проведенні ремонтних робіт, використанні відкритого вогню і будь-якого недбалого поводження з вогнем", - уточнив директор департаменту врегулювання збитків іншої СК Олег Компанієць.

У СК, які входять в топ-20 за обсягом портфеля КАСКО, відзначають, що підпали продовжуються, причому не тільки в Києві, але і в регіонах, тому страхові випадки ще можуть з'явитися. Активісти Автомайдану стверджують, що нарікань на роботу страхових компаній поки не було.

"Спілкування з ними тільки починається: деякі активісти зараз в лікарнях, тому ще не встигли навіть подати заяви. Однак деякі страховики вже пішли нам назустріч і погодилися виплатити відшкодування навіть у тих випадках, які традиційно є винятками", - розповів активіст Автомайдану Ярослав Гончар.

Якщо стосовно спалених автомобілів думки страховиків збігаються - платити відшкодування необхідно, - то щодо транспортних засобів, які були пошкоджені в центрі Києва під час масових заворушень, такої єдності немає.

Як і у випадку з підпалами, різкого зростання кількості страхових випадків страховики не спостерігають. Причиною цього є низький рівень проникнення КАСКО. Якщо, наприклад, поліси ОСАГО є у 88% автовласників, то охоплення КАСКО набагато менше - близько 25%. Причому з року в рік кількість застрахованих автомобілів зменшується. Для порівняння, в 2007 році, коли в Україні спостерігався бум автокредитування, було застраховано майже 45% транспортних засобів. Після погашення кредиту дуже небагато клієнтів СК продовжують купувати поліси КАСКО. Крім того, деякі страховики відмовляються страхувати автомобілі старше п'яти-семи років.

Нагадаємо, в ніч на 30 січня в Києві невідомі підпалили більше 20 автомобілів. У Штабі нацсспротиву заявили, що спалені в Києві машини належали учасникам Евромайдану і звинуватили ДАІ в ігноруванні розслідування цих злочинів.

За матеріалами: Сегодня