Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

На страховиків протягом року надійшло майже 7,8 тис. скарг від клієнтів

У Нацкомфінпослуг протягом 2014 на дії страхових компаній надійшло 7798 індивідуальних та колективних скарг громадян та юридичних осіб з усіх регіонів України.

Регулятор констатує, що за результатами узагальнення та аналізу тематики скарг, основними є порушення страховими компаніями термінів здійснення виплати або зменшення розміру страхового відшкодування, відмови у виплаті пені за несвоєчасне здійснення страхового відшкодування, безпідставна відмова у виплаті страхового відшкодування.

При розгляді звернень Нацкомфінпослуг вжито заходів щодо отримання від страховиків повного пакету документів щодо звернення.

Разом з тим, протягом 2014 простежувалася така негативна тенденція, що страхові компанії не дотримувалися вимог законодавства про фінансові послуги та порушували права споживачів страхових послуг, не виконуючи свої зобов'язання за договорами страхування до моменту застосування заходів впливу з боку Нацкомфінпослуг.

Враховуючи вищевикладене, Нацкомфінпослуг звертається до страхових компаній і наполягає на належному виконанні своїх зобов'язань за укладеними договорами страхування.

Регулятор попередив страхові компанії, що при повторному (систематичному) порушенні законодавства про фінансові послуги або неодноразовому застосуванні заходів впливу до нього, Нацкомфінпослуг може застосувати тимчасове призупинення або анулювання ліцензії.



За матеріалами: Форіншурер