Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Страхові компанії почали працювати краще

Президія ухвалила оцінки діяльності страховиків-членів МТСБУ за результатами 9 місяців 2015 року.

Фахівці проаналізували стан 58 страховиків ОСАГО, з яких 50 страховиків отримали максимальну оцінку "добре" (23 СК згідно зі звітом МТСБУ за 2-й квартал 2015 року), 7 компаній - оцінку "задовільно" (26 СК у попередньому кварталі), "незадовільно" не отримала жодна компанія (9 СК у попередньому кварталі).

Став кращим загальний фінансовий стан (оцінка діяльності) у СК «Здорово», «Скайд» і «Юнисон Страхування», гірше - у «Днепринмед» і «Київ Ре». У решти - без змін.

Тобто згідно нової методики оцінки, на думку МТСБУ, всі страховики - фінансово надійні і мають високий рівень оцінки діяльності.

Незадовільну оцінку якості врегулювання по ОСАГО отримало 6 страховиків: АСКА, Еталон, НОВА, Оранта, УОСК, ЮТІКО, 38 СК - отримали оцінку «добре». Покращився показник у СК «АСКО-Медсервіс», «Здорово», «Інтерполіс», «Перша», «Скайд», «Скарбниця», «HDI Страхування» і «Юнісон Страхування». Погіршав - у «УАСК АСКА», «Гарантія», «Днепринмед», «Еталон», «Європейський страховий альянс», «Нова», «Оранта», «Талісман страхування», «Харківська муніципальна» і «Юнівес».

Незадовільну оцінку за кількістю скарг застрахованих і потерпілих з "автоцивілки" отримало 5 страховиків: АСКА, Еталон, НОВА, УОСК, ЮТІКО, 46 СК - отримали оцінку «добре».

Став кращим показник у СК «Здорово», «Інтерполіс», «Оранта» і «Скарбниця», гіршим - у «ВУСО» та «ІНГО Україна».

СК «Домінанта» має заборгованість в Фонди МТСБУ, СК «Європейський страховий альянс» не дала дозволу на оприлюднення даних за її оцінками.

Новий порядок моніторингу передбачає розрахунки оцінок у першу чергу на підставі показників діяльності страховика по ОСАГО. Розрахунок здійснюється на основі інформації Централізованої бази даних МТСБУ.

У новому порядку оцінки значно зросла питома вага показників якості врегулювання збитків (характеризує швидкість врегулювання збитків) і відносної кількості скарг від потерпілих і страховиків на діяльність страховика (було 10%, стало 25%).

Таблиця якості роботи страховиків