Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

На які страхові компанії скаржаться найбільше?

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями громадян та юридичних осіб на дії страхових компаній за період з вересня 2015 року по кінець лютого 2016 року.

До Нацкомфінпослуг за останні 6 місяців надійшло 2205 звернень і скарг фізичних і юридичних осіб з питань страхової діяльності, що на 1 060 звернень менше, ніж за аналогічний період.

Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями, за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за вказаний період, склав 37,156 млн. грн.

Найбільше число скарг регулятором за період 09.2015-02.2016 було отримано на 8 страховиків, серед яких:

-          Українська транспортна страхова компанія (366 скарг, довиплачено 4,93 млн. грн.),

-          УОСК (260 скарг, довиплачено 5,03 млн. грн.);

-          Оранта (131 скарга, довиплачено 5,14 млн. грн.);

-          Домінанта (83 скарги, довиплачено 5,78 млн. грн.);

-          НОВА (74 скарги, довиплачено 1,07 млн. грн.);

-          ЕККО (70 скарг , довиплачено 137 тис. грн.);

-          Провідна (51 скарга, довиплачено 0,7 млн. грн.);

-          Скайд (47 скарг, довиплачено 0,5 млн. грн.)

Всього на цих страховиків за 6 місяців було отримано тисячі вісімдесят два скарги або майже 50% всіх скарг на українських страховиків за цей період.

Нагадаємо, на страхову компанію "Рідна" клієнти не скаржаться (і це неодноразово підтверджувала Нацкомфінпослуг), оскільки задоволені її роботою.

Долучайтеся до широкого кола наших клієнтів!