Банер

автоцивілкаОстерігайтесь шахраїв!

Увага! Власники автомобілів, чи знаєте ви, що багато полісів “автоцивілки”, придбаних у сумнівних продавців або навіть у страхових компаніях, недійсні?

Не зволікайте, перевірте чинність свого полісу ОСАЦВ на сайті МТСБУ просто зараз!

Нацкомфінпослуг назвала страхові компанії, на які скаржилися найбільше в 2016 році

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями громадян та юридичних осіб на дії страхових компаній за лютий-липень 2016 року.

До Нацкомфінпослуг за період з 01.02.2016 по 31.07.2016 надійшло 2647 скарг фізичних і юридичних осіб з питань страхової діяльності (в т.ч. 2122 скарги по суті), що на 98 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями, за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за вказаний період, склав 57,1 млн. грн., вт.ч. страхові виплати до складання акта склали 42,14 млн. грн., виплати після акту -14,97 млн. грн.

Найбільше число скарг регулятор за період 01.02.2016 по 31.07.2016 отримав на 6 страховиків, серед яких:

Українська транспортна страхова компанія (UTICO) (304 скарги, довиплачено 3,99 млн. грн.),

УОСК (199 скарг, довиплачено 7,67 млн. грн.),

Домінанта (228 скарг, довиплачено 8,09 млн. грн.),

Оранта (156 скарг, довиплачено 3,28 млн. грн.),

Провідна (85 скарг, довиплачено 2,31 млн. грн .),

ЕККО (62 скарги, довиплачено 1,18 млн. грн.).

Всього на цих страховиків було отримано 1 034 скарги. Після втручання Нацкомфінпослуг 6 страховиків доплатили клієнтам більш 26,52 млн. грн. відшкодувань.

Які критерії відбору страховиків, які використовував регулятор?

Кількість звернень більша, ніж в 2 рази за середній показник звернень по ринку. При цьому, середній показник звернень розраховується як співвідношення загальної кількості звернень щодо неналежного виконання страховими компаніями своїх зобов'язань (2122) до кількості СК, за якими надійшли такі звернення (85), 2122/85 = 25 * 2 = 50. розрахунок середнього показника звернень здійснюється за останні 12 календарних місяців.

При розрахунку середнього показника звернень не враховуються звернення на дії страхових компаній, в яких анульовано (відкликано) ліцензії на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або страхова компанія виключена з Держреєстру фінансових установ.

Нагадаємо, на роботу СК "Рідна" клієнти не скаржаться. Свої зобов'язання перед клієнтами компанія виконує вчасно і в повному обсязі.