Банер
Що робити при настанні страхового випадку?

Що робити при настанні страхового випадку?

1.    Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки;
2.    Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників ДТП в такому стані, в якому вони знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди до приїзду представників ДАІ;
3.    Вжити усіх можливих заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим;
4.    Викликати співробітників ДАІ або інші компетентні органи для обов''язкової реєстрації події, складання протоколу та схеми ДТП. (Підписуйте документи тільки в разі повного погодження їх змісту з Вами!);
5.    За наявності фотоапарата, бажано сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів учасників ДТП;
6.    Записати реквізити свідків та інших учасників ДТП, а саме: реєстраційні знаки інших ТЗ, П.І.Б. водіїв, адреси проживання, контактні телефони; інформацію щодо наявності договорів страхування;
7.    Вжити усіх можливих заходів для зменшення розміру збитків;
8.    Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:

  • телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви отримали поліс (його номер та строк дії) страхування відповідальності автовласника, власні координати;
  • попередити потерпілих про те, що ремонт може проводитись тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).

9.    Якнайшвидше повідомити про випадок страхову компанію для цього зателефонувати:

  • до відділу врегулювання збитків з 9:00 до 18:00 годин за тел. 425 12 90,425 00 95.
  • після 18:00 години, у вихідні та святкові дні за тел. 050 357 30 35; 050 414 68 68.

10.    На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати не справжній сценарій ДТП.