Страховий випадок

Стався страховий випадок? Негайно телефонуйте  

У разі настання події, що має ознаки страхового випадку, потрібно якомога швидше повідомити страхову компанію.

Протягом трьох робочих днів з моменту настання страхового випадку надати сраховику письмове повідомлення про подію.

 

Що робити при настанні страхового випадку

1. Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки;

2. Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників ДТП в такому стані, в якому вони знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди до приїзду представників поліції;

3. Вжити усіх можливих заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим;

4. Викликати співробітників поліції або інші компетентні органи для обов''язкової реєстрації події, складання протоколу та схеми ДТП. (Підписуйте документи тільки в разі повного погодження їх змісту з вами!);

5. За наявності фотоапарата, бажано сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів учасників ДТП;

6. Записати реквізити свідків та інших учасників ДТП, а саме: реєстраційні знаки інших ТЗ, П.І.Б. водіїв, адреси проживання, контактні телефони; інформацію щодо наявності договорів страхування;

7. Вжити усіх можливих заходів для зменшення розміру збитків;

8. Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:

телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви отримали поліс (його номер та строк дії) страхування відповідальності автовласника, власні координати;
попередити потерпілих про те, що ремонт може проводитись тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).

9. Якнайшвидше повідомити про випадок страхову компанію для цього зателефонувати:

до відділу врегулювання збитків за тел.(viber)

050 414 68 68;

за тел: 425 12 90

10. На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, не намагатися ініціювати не справжній сценарій ДТП.

Інтереси застрахованої особи за кордоном від імені та за дорученням страхових компаній захищають асистуючі компанії.
Інформація про асистуючу компанію та контакти для звернення зазначені у страховому полісі.
У разі настання події, що має ознаки страхової, застрахована особа повинна одразу звернутися у службу підтримки асистуючої компанії (у будь-який час доби).
У телефонній розмові з представником асистансу слід повідомити:
- особисті дані;
- номер, термін дії страхового поліса;
- своє місцезнаходження, контакти для зв'язку (номер телефону, адресу електронної пошти);
- суть події.

Залежно від характеру страхового випадку та наданої інформації оператор асистансу вживає заходи: викликає «швидку» чи лікаря, направляє туриста до лікувального закладу, організовує групу пошуку та інше.

Важливо! Після звернення в асистанс потрібно робити тільки ті кроки, які назвав оператор. Самостійні дії, які не узгоджені з ним, можуть спричинити відмову в компенсації витрат.

Відшкодування самостійних витрат на лікування

За умовами договорів туристичного страхування, послуги медичної допомоги оплачує страховик за рахунками, які були виставлені асистансом. Але бувають винятки, коли застрахована особа платить за лікування самостійно. Важливо! Ці витрати компенсуються тільки в тому випадку, якщо вони узгоджені з асистуючою компанією.

Турист повинен зберігати всі документи, що підтверджують медичні витрати (чеки з аптек за ліки, рахунки з клінік, рецепти).

Після повернення в Україну турист подає у страхову компанію заяву про настання страхового випадку та документи, що підтверджують витрати, отримує відшкодування в установленому порядку.

Якщо в договорі була передбачена франшиза, тобто сума для самостійного відшкодування, потрібно враховувати її розмір.

За програмою добровільного медичного страхування (ДМС) при настанні страхового випадку слід звернутися у страхову чи асистуючу компанію. Контакти для звернення вказані у страховому полісі.

Співробітник компанії організує надання необхідної медичної допомоги (виклик карети швидкої допомоги, призначить прийом у лікаря або забезпечить іншими послугами, відповідно до умов програми страхування).

У разі самостійного звернення за медичною допомогою необхідно в найкоротші терміни повідомити про страховий випадок та узгодити дії зі страховою чи асистуючою компанією.

У разі настання події, що має ознаки страхового випадку, страхувальник зобов’язаний якомога швидше сповістити страховика телефонами:

050 414 68 68;

044 425 12 90

На місці події слід вжити заходів щодо запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку.

У відповідних випадках слід негайно заявити в компетентні органи, офіційні державні та відомчі органи, організації (службу швидкої медичної допомоги, органи пожежної охорони, поліцію, відомчі аварійні служби тощо).

Слід дотримуватися алгоритму дій, який надасть співробітник страхової компанії.

Для отримання страхового відшкодування потрібно надати всі необхідні документи. Перелік, терміни та інші умови вказані у договорі страхування.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО СТРАХОВИХ компаній-партнерів

Якщо у Вас стався страховий випадок за договором страхування з "Експо страхування" - негайно зателефонуйте до нашого Контакт - центру за телефоном (044) 541-02-02 

Також ви можете звернутися в офіс за адресою:

02002, м. Київ, вул.Луначарського 14, офіс 81

(м. Лівобережна, біля ТЦ «КОМОД» та Лівобережного поштампу)

Телефон: (044) 541-02-02, (067) 569-42-41

e-mail: office@exposk.com.ua

Графік роботи: 9:00 - 19:00 (понеділок - п'ятниця)

Основні етапи врегулювання:

  1. РЕЄСТРАЦІЯ ЗАЯВИ ТА ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ ПО ЗБИТКУ;
  2. ПРОВЕДЕННЯ РОЗСЛІДУВАННЯ ПО ЗБИТКУ І ВИЗНАННЯ/НЕВИЗНАННЯ ПОДІЇ СТРАХОВИМ;
  3. ОГЛЯД ПОШКОДЖЕНОГО ОБ'ЄКТА;
  4. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ ЗАВДАНОЇ МАТЕРІАЛЬНОЇ ШКОДИ;
  5. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ;
  6. ВИПЛАТА СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ.

Детальний опис дій при настанні страхового випадку

Для швидкого отримання виплати від СК "ІнтерЕкспрес", чітко виконайте наступні кроки:

1. Негайно зателефонуйте на Гарячу лінію
2.
Повідомте обставини страхового випадку:
— своє Прізвище, Ім'я, та По-батькові
— договір страхування / індивідуальний номер Картки
— місцезнаходження, причину звернення
— контактний номер телефону.
3.
Для отримання страхової виплати Застрахована особа (Вигодонабувач) повинні надіслати документи на виплату:
— заява про настання страхового випадку;
— копія паспорту Застрахованої особи (засвідчена підписом власника, як така, що відповідає оригіналу);
— копія ідентифікаційного коду Застрахованої особи (засвідчена підписом власника, як така, що відповідає оригіналу);
— документи відповідно до заяви про настання страхового випадку
— реквізити особистого рахунку в банку для отримання страхового відшкодування.
Детальніша інформація щодо врегулювання страхових випадків СК "ІнтерЕкспрес" - на сайті страховика
 

При настанні страхового випадку (крім туристичного страхування та ДМС) за полісом СК "ВУСО" дотримуйтесь наступних інструкцій:

1. Телефонуйте на номер 0 800 503 773

2. Телефонуйте негайно! Зв’яжіться з асистансом протягом 2 годин з моменту настання страхового випадку

3. Заяву потрібно подати протягом наступних 3 днів (з урахуванням дня настання страхового випадку).

Детальніше про врегулювання СК "ВУСО" - на сайті страховика

Дії при настанні страхового випадку за полісом СК UPSK - на сайті страховика