3 липня стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів страхових послуг “Знай свої права: страхування”, яку організовує Національний банк України.
Тема страхування та страхових послуг залишається мало висвітленою для споживачів. Більшість українців користуються лише страхуванням, обов’язковість якого визначена законодавчо, або таким, що обирають для споживача інші організації.
У межах кампанії споживачі отримають роз’яснення щодо таких питань:
– як обрати страхову компанію;
– на що звертати увагу під час укладення договору страхування;
– де шукати і як отримати вичерпну інформацію про страхові продукти;
– як діяти, коли трапився страховий випадок, щоб уникнути проблем зі страховими виплатами від страховика;
– що таке франшиза у страхуванні та чому варто звертати увагу на її наявність і розмір, зазначені в договорі;
– як діяти під час зіткнення з нав’язуванням договору страхування чи порушенням прав споживача.
Також Національний банк разом із партнерами розповість про зміни, які очікують споживачів страхових послуг у зв’язку з оновленням законодавства.
Інформаційно-просвітницька кампанія “Знай свої права” присвячена страхуванню і має на меті нагадати споживачам про те, як важливо не допускати порушення своїх прав під час користування фінансовими послугами.
Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України. Онлайн-майданчиком для її проведення стане освітній сайт Національного банку з фінансової грамотності “Гаразд”. Один із розділів сайту присвячений страхуванню та страховим послугам. Також на цій онлайн-платформі користувачі можуть перевірити свої знання, пройшовши тематичний тест про страхування.